PROSTOROVÁ PŘEDSTAVIVOST * ALGORITMUS
ZpětPopis: PL v němž žáci určí počet krychliček v uvedených stavbách; uplatní zkušenosti při řešení algoritmu - schody /počet krychliček/; šikovní žáci dokreslí a vybarví papírového draka
Učitel: Eva MacháčkováVíce
Předmět: Matematika, Výtvarná výchova
Ročník: 4. ročník ZŠ
Autor: Eva Macháčková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvořené dne: 21.10.2010 19:54
Formát souboru:
Velikost: 83 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Eva Macháčková
nespecifikovaný
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
4. ročník ZŠ
Lenka Kempná
Český jazyk, Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ
Pavla Sýkorová
Matematika
9. ročník ZŠ
Lenka Cahová
Matematika
7. ročník ZŠ
Jana Petrů
Český jazyk, Ekologie, Matematika, Přírodověda, Výtvarná výchova
5. ročník ZŠ
Alena Rakoušová
Český jazyk, Matematika, Prvouka, Výtvarná výchova
3. ročník ZŠ
Andrea Černá
Matematika, Vlastivěda
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Alena Rakoušová
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Lenka Syrová
Český jazyk
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Renata Balejová
Anglický jazyk, Český jazyk, Matematika, Vlastivěda
5. ročník ZŠ
Alena Rakoušová
Matematika
8. ročník ZŠ
Patrik Kraus
Matematika
8. ročník ZŠ
Lenka Cahová