NÁSOBENÍ trojúhelníkový způsob
ZpětPopis: PL žáci zakreslují příklad 2 x 5 + 5 x 2; uvědomují si, že oba příklady mají stejný výsledek a zároveň zjišťují (pomůcka trojúhelníku), že 10 : 2 je naprosto stejné jako 10 : 5; zapisuji všechny 4 příklady do "domečku"
Učitel: Eva MacháčkováVíce
Předmět: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Eva Macháčková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 22.08.2010 14:10
Formát souboru:
Velikost: 107 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jiřina Kalousková
Matematika
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Prvouka
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
9. ročník ZŠ
Lenka Cahová
Matematika
7. ročník ZŠ
Jana Petrů
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ
Pavla Sýkorová
Matematika
4. ročník ZŠ
Lenka Kempná
Český jazyk, Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Lenka Syrová
Matematika
2. ročník ZŠ
Dagmar Šimonová
Matematika
3. ročník ZŠ
Andrea Chludilová
Matematika
4. ročník ZŠ
Renata Balejová
Matematika
3. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Romana Rybiářová
Matematika
6. ročník ZŠ
Stanislav Novák
Matematika
7. ročník ZŠ
Martina Kůřilová