Předložka nebo předpona?
ZpětPopis: Zásoba, kterou můžete použít při výuce na rozlišení předložky či předpony. Lístečky můžete rozstříhat, jednotlivě rozdat a děti následovně rozlišují. Mohou vymýšlet věty, slovní spojení či skládat příběh.
Diskuse
přidat komentář
Reagovat | Marcela Kokešová | (03.10.2010 11:21 - nepřečtený)
Nahlásit nevhodný komentář
Přidat komentář
Učitel: Jana ZábranskáVíce
Předmět: Český jazyk
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Autor: Jana Zábranská
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvořené dne: 22.09.2010 11:04
Formát souboru:
Velikost: 20 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Ludmila Jakubová
nespecifikovaný
4. ročník ZŠ
Radka Matušková
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
5. ročník ZŠ
Radka Matušková
Český jazyk
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ
Jindřiška Konečná
Český jazyk
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Český jazyk
6. ročník ZŠ
Marcela Fouňová
Český jazyk
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Anglický jazyk
4. ročník ZŠ
Eva Vápeníková
Český jazyk
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ
Ludvík Zimčík
Český jazyk
5. ročník ZŠ
Eva Svobodová
Anglický jazyk
7. ročník ZŠ
Růžena Krupičková
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Michaela Slavíková
Český jazyk
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Michaela Slavíková
Český jazyk
5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Německý jazyk
5. ročník ZŠ
Yvona Nováková
Český jazyk
5. ročník ZŠ
Ludmila Jakubová
Český jazyk
5. ročník ZŠ
Eva Macháčková