NÁSOBENÍ trojúhelníkový způsob
ZpětPopis: PL žáci zakreslují příklad 2 x 5 + 5 x 2; uvědomují si, že oba příklady mají stejný výsledek a zároveň zjišťují (pomůcka trojúhelníku), že 10 : 2 je naprosto stejné jako 10 : 5; zapisuji všechny 4 příklady do "domečku"
Učitel: Eva MacháčkováVíce
Předmět: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Eva Macháčková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 22.08.2010 14:10
Formát souboru:
Velikost: 107 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jiřina Kalousková
Prvouka
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
7. ročník ZŠ
Jana Petrů
Matematika
4. ročník ZŠ
Lenka Kempná
Matematika
9. ročník ZŠ
Lenka Cahová
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ
Pavla Sýkorová
Český jazyk, Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Lenka Syrová
Matematika
7. ročník ZŠ
Patrik Kraus
Matematika
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Matematika
3. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Matematika
3. ročník ZŠ
Hana Hejdová
Matematika
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Matematika
2. ročník ZŠ
Hana Navrátilová
Matematika
2. ročník ZŠ
Dagmar Šimonová