ČTENÍ S POROZUMĚNÍM + logické uvažování II.
ZpětPopis: PL slouží ke zjištění, jak žáci rozumí čtenému textu, jak dokáží aplikovat přečtené informace, logicky je zpracovat a zaznamenat k jednotlivým větám; každou nesprávnou větu škrtnou;
Učitel: Eva MacháčkováVíce
Předmět: Český jazyk
Ročník: 1. ročník ZŠ
Autor: Eva Macháčková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 01.03.2011 19:39
Formát souboru:
Velikost: 116 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk, Vlastivěda
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Lucie Kozelská
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Marie Schallenbergerová
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Jana Podhorová
Český jazyk
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Taťána Tomešová
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Martina Sládková
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Jana Podhorová
Český jazyk
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Jana Podhorová
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Jana Podhorová
Český jazyk
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Taťána Tomešová
Český jazyk
1. ročník ZŠ
Marie Míchalová
Český jazyk
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Petra Strnadová
Český jazyk
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Český jazyk
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Český jazyk
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Petra Strnadová