/ Tomáš Olša / Přírodopis / POTVORA

POTVORA

Zpět
špatný
dobrý, ale ...

Popis: Žáci mají za úkol vyprojektovat nového tvora, dát mu tvar, jméno a životní příběh. Metodou projektového vyučování a s využitím mezipředmětových vztahů jsou tvořivým a nenásilným způsobem uskutečněny a předány vhledy do základních principů života, jeho forem a tvarosloví, příběhů a strategií. Cíle projektu leží v posilování vědomí vztahu: tvar – funkce – jméno – životní způsob, v uvědomění souvislostí mezi rozmanitostí životních forem a rozmanitostí lidského jazyka a kultury a v předání dalších možných souvislostí a přesahů, které by měly umožnit  hlubší vnímání podstat života a které by mohly být následně i zdrojem změn a zvnitřněných přístupů. Projektem je rovněž posilováno vnímání přírody jako základního zdroje pro vznik a rozvoj lidské kultury. Projekt je ukončen závěrečnou prezentací a výstavou, a témata, která jsou jím otevřena, slouží i v následných hodinách výuky.


Diskuse

přidat komentář


*Přidat komentář

Učitel: Tomáš OlšaVíce 

Předmět: Přírodopis, Výtvarná výchova
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ

Autor: Tomáš Olša
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvořené dne: 30.06.2010 09:03
Formát souboru: pdf
Velikost: 5026 kB

Licence:

Jazyk: Čeština Čeština

  Podrobně  

Historie dokumentu

Od tohoto autora

Související dokumenty

Autor nepřidal žádné související dokumenty.

Podobné dokumenty

Český jazyk 3. ročník ZŠ Jana Watzliková
Český jazyk 4. ročník ZŠ Eva Macháčková
Český jazyk 4. ročník ZŠ Eva Macháčková
Matematika 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ Ludvík Zimčík
Český jazyk 4. ročník ZŠ Eva Macháčková