Rozdělení úsečky na shodné části
ZpětPopis: Grafický postup rozdělení lib. úsečky na hodné části.
Diskuse
přidat komentář
Reagovat | Patrik Kraus | (12.08.2010 16:31 - nepřečtený)
Samozřejmě to jde a tyky se to dělá jednodušeji. Chtěl jsem pouze ukázat pokud možno nejpřesnější postup. Toto je konstrukční postup. Proč to lze takto sestrojit se samozřejmě při výkladu musí vysvětlit (dojde na tu podobnost).
S pozdravem P. Kraus.
Samozřejmě to jde a tyky se to dělá jednodušeji. Chtěl jsem pouze ukázat pokud možno nejpřesnější postup. Toto je konstrukční postup. Proč to lze takto sestrojit se samozřejmě při výkladu musí vysvětlit (dojde na tu podobnost).
S pozdravem P. Kraus.
Reagovat | Alena Vávrová | (12.08.2010 16:52 - nepřečtený)
jasně, mě to jen vyděsilo chtít po některých šmoulech ještě další kružítko
díky
Ája
jasně, mě to jen vyděsilo chtít po některých šmoulech ještě další kružítko
díky
Ája
Přidat komentář
Učitel: Patrik KrausVíce
Předmět: Matematika
Ročník: 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ
Autor: Patrik Kraus
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvořené dne: 12.08.2010 14:45
Formát souboru:
Velikost: 197 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
2. ročník ZŠ
Marie Schallenbergerová
Přírodopis
8. ročník ZŠ
Vojtěch Plesník
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ
Pavla Sýkorová
Matematika
7. ročník ZŠ
Jana Petrů
Matematika
9. ročník ZŠ
Lenka Cahová
Matematika
6. ročník ZŠ
Lenka Cahová
nespecifikovaný
5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ
Markéta Vlková
Matematika
9. ročník ZŠ
Lenka Cahová
Matematika
1. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Matematika
3. ročník ZŠ
Andrea Chludilová
nespecifikovaný
4. ročník ZŠ
Šárka Beranová
Matematika
5. ročník ZŠ
Lucie Přichystalová
Matematika
5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Matematika
8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ
Martina Hubková
Matematika
2. ročník ZŠ
Dagmar Šimonová
Takhle komplikovaně? Nestačí na polopřímku AC nanést body v centimetrových vzdálenostech (a třeba je i očíslovat)? a ještě bych doplnila poznámku o podobnosti trojúhelníků, za které pak vyplývá ona shodnost.
Ája