J. Kainar - literární výchova jinak 9
ZpětPopis: PL + IT. I v dnešní době chci pěstovat v žácích vztah k mateřskému jazyku, a to i prostřednictvím vztahu k poezii. Vybral jsem si velikána české poezie. Žák musí správně seřadit jednotlivé sloky. Vede ho to nejen k seznámení se s textem, ale zejména musí o básni přemýšlet, vcítit se do ní a správně ji seřadit. K testu je možné vytisknout pracovní list podle návodu zveřejněného zde ve virtuální sborovně – „Návod, jak si z testu Hot Potatoes vytisknout pracovní list“.
Učitel: Ludvík ZimčíkVíce
Předmět: Český jazyk
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ
Autor: Ludvík Zimčík
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvořené dne: 13.11.2010 12:42
Formát souboru:
Velikost: 33 kB
Jazyk: Čeština