NÁSOBENÍ trojúhelníkový způsob
ZpětPopis: PL žáci zakreslují příklad 2 x 5 + 5 x 2; uvědomují si, že oba příklady mají stejný výsledek a zároveň zjišťují (pomůcka trojúhelníku), že 10 : 2 je naprosto stejné jako 10 : 5; zapisuji všechny 4 příklady do "domečku"
Učitel: Eva MacháčkováVíce
Předmět: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Eva Macháčková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 22.08.2010 14:10
Formát souboru:
Velikost: 107 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jiřina Kalousková
Prvouka
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk, Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Matematika
7. ročník ZŠ
Jana Petrů
Matematika
9. ročník ZŠ
Lenka Cahová
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ
Pavla Sýkorová
Matematika
4. ročník ZŠ
Lenka Kempná
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Lenka Syrová
Český jazyk, Ekologie, Matematika, Přírodověda, Výtvarná výchova
5. ročník ZŠ
Alena Rakoušová
Matematika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ
Gabriela Šťastná
Matematika
1. ročník ZŠ
Jaromíra Regentová
Anglický jazyk, Matematika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ
Petra Plíhalová
Matematika
7. ročník ZŠ
Martina Kůřilová
Matematika
1. ročník ZŠ
Helena Brejlová
Matematika
3. ročník ZŠ
Jitka Tkadlecová