Nejlepší dokumenty podle ratingu zohledňujícího počet lidí,
kteří si dokument přidali do svojí knihovny, stejně jako počet lidí,
kteří si dokument prohlédli a příznivě ho ohodnotili.
|
|
Několik cvičení do hodin slohu, učí děti ozorovat, přemýšlet o věcech, hledat analogie, nedržet se schématů | |
Předmět: Český jazyk Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ Učitel: Naděžda Vlasáková (ZŠ Dobřany) Přidaný: 28.08.2010 12:25 Komentáře v diskuzi: 0 |
|
|
Pracovní list, v němž se žáci seznamují s hrozbami internetu - osmisměrka, přesmyčky, vyhledávání informací v interne... | |
Předmět: Informatika Ročník: 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ Učitel: Stanislav Novák (ZŠ a MŠ Třebenice) Přidaný: 16.06.2010 20:02 Komentáře v diskuzi: 0 |
|
|
Pracovní list - vpisování slov do schémat, určování slov nadřazených ve dvojici slov, vyhledávání slov souřadných v t... | |
Předmět: Český jazyk Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Učitel: Alena Grossová (ZŠ a MŠ Jindřichov, okres Bruntál) Přidaný: 12.09.2010 11:24 Komentáře v diskuzi: 1 nepřečtený |
|
|
Pps - listnaté stromy: javor mléč, jírovec maďal; lípa srdčitá; buk letní; bříza bělokorá - charakteristické znaky ro... | |
Předmět: Přírodověda Ročník: 4. ročník ZŠ Učitel: Eva Macháčková (FZŠ při PedF UK, Praha 5 - Lužiny) Přidaný: 18.05.2011 14:46 Komentáře v diskuzi: 4 nepřečtené |
|
|
Žáci mají za úkol vyprojektovat nového tvora, dát mu tvar, jméno a životní příběh. Metodou projektového vyučování a s... | |
Předmět: Přírodopis, Výtvarná výchova Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ Učitel: Tomáš Olša (ZŠ Bří. Venclíků 1140, Praha 9 - Černý Most) Přidaný: 30.06.2010 09:03 Komentáře v diskuzi: 1 nepřečtený |
|
|
Hra je vhodná pro procvičení pravopisu přídavných jmen. U mých žáků byla oblíbená. Součástí zadání je hrací plán, pra... | |
Předmět: Český jazyk Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ Učitel: Hana Hrdinová (ZŠ Komenského 269, Letohrad) Přidaný: 10.08.2010 18:47 Komentáře v diskuzi: 2 nepřečtené |
|
|
Materiál zaměření na čtení s porozuměním. Žáci vyhledávají informace v textu, plní úkoly v průběhu čtení. Materiál ob... | |
Předmět: Český jazyk Ročník: 2. ročník ZŠ Učitel: Alena Šaravcová (ZŠ T.G.Masaryka, Školní ul., Poděbrady) Přidaný: 07.04.2011 18:02 Komentáře v diskuzi: 2 nepřečtené |
|
|
Práce s textem, rozvoj uvědomělého čtení, vyhledávání a následná aplikace získaných poznatků Slovní oprava - znovu v... | |
Předmět: Český jazyk Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Učitel: Renata Balejová (28. ZŠ Rodinná 39, Plzeň) Přidaný: 25.09.2012 20:20 Komentáře v diskuzi: 4 nepřečtené |
|
|
Žák se seznámí s tradicí masopustu Žák by měl zvládat pojmenovat jarní měsíce Žák vyrobí masku Žák si osvojí zákla... | |
Předmět: Český jazyk, Pracovní výchova, Prvouka, Tělesná výchova, Výtvarná výchova Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Učitel: Miroslava Sedlárová (ZŠ Zlatnická ul., Most) Přidaný: 24.06.2010 17:52 Komentáře v diskuzi: 0 |
|
|
Dvoudenní projekt, čj, m, prv, vv, pč | |
Předmět: nespecifikovaný Ročník: 3. ročník ZŠ Učitel: Eva Vápeníková (Benešova ZŠ a MŠ Doudlevecká, Plzeň) Přidaný: 12.10.2010 06:39 Komentáře v diskuzi: 2 nepřečtené |
|
|
přečti text a uhádni zvíře, zadávám jako samostatnou práci lepším čtenářům nebo za d.ú.- druhý den si o zvířátku poví... | |
Předmět: Český jazyk Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Učitel: Martina Skalová (ZŠ a MŠ, Hlušice) Přidaný: 18.09.2011 17:33 Komentáře v diskuzi: 1 nepřečtený |
|
|
Projektový den zaměřený na meteorologii a počasí, rozdělen na 1. a 2. stupeň. | |
Předmět: Ekologie, Prvouka, Přírodopis, Přírodověda Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ Učitel: Jiřina Kalousková (ZŠ Rýmařovská ul., Bruntál) Přidaný: 30.07.2010 11:39 Komentáře v diskuzi: 1 nepřečtený |