Stavba slova
 Zpět
Zpět
		Popis: Opakování učiva o stavbě
Diskuse
přidat komentář Reagovat | Alena Vávrová | (10.08.2010 09:33 - nepřečtený)
 Reagovat | Alena Vávrová | (10.08.2010 09:33 - nepřečtený)
Pane kolego,
nějak jsem ve vztahu k té práci (působící jako opsaná stránka z učebnice) nepochopila vaše pochvalná slova. Možná jen proto, že jsou určená kolegyni ze školy?
Ája
 Reagovat | Lucie Kozelská | (10.08.2010 11:47 - nepřečtený)
 Reagovat | Lucie Kozelská | (10.08.2010 11:47 - nepřečtený)
Ano,i já to pochopila tak, že mě chtěl podpořit. Máte pravdu,že dokument nepatří k nejlepším, nicméně to udělal čestně, ne tím, že můj dokument ohodnotil a ještě přidal do své knihovny, jak tady praktikují někteří jiní "soutěžící" (paradoxně u stažených dokumentů kdesi z internetu). A z učebnice to opsané není
 A když je alespoň tady prostor pro diskusi, můžu se Vás zeptat, co si myslíte o vzájemné podpoře kolegů hodnocením a stahováním svých dokumentů? Díky za odpověď
 A když je alespoň tady prostor pro diskusi, můžu se Vás zeptat, co si myslíte o vzájemné podpoře kolegů hodnocením a stahováním svých dokumentů? Díky za odpověď  L.K.
 L.K.
  
    
   Reagovat | Alena Vávrová | (10.08.2010 18:27 - nepřečtený)
 Reagovat | Alena Vávrová | (10.08.2010 18:27 - nepřečtený)
Jsem ráda, že se snad začne aspoň někde komunikovat. Doporučuju k nahlédnutí ke Slovákům (vlaječka vpravo nahoře), jak tam se komunikuje. A žije! Bez bojů o nějaký bodíčky.
Pokud má kolega stejnou aprobaci a váš dokument se mu hodí do učiva a nemá ho (což u spousty věcí upravených teď přes prázdniny opravdu být nemusí), je to v pohodě. Jenže tady to kolikrát působí křečovitě za každou cenu, až je mi z toho smutno.
Jsme tu všichni kantoři, už tím, že se tu pokoušíme o něco rozdělit, svědčí, že nás ta práce baví, a o to více mě mrzí, jak spousta tu prezentuje věci nejen nepůvodní, ale příšerně odfláknuté. Styděla bych se některé věci zde zveřejněné předložit dětem.
Ája
 Reagovat | Lucie Kozelská | (11.08.2010 15:09 - nepřečtený)
 Reagovat | Lucie Kozelská | (11.08.2010 15:09 - nepřečtený)
Slováci to mají koncipované trochu jinak, asi je to tím, že u nás se to teprve rozjíždí (?)...z jejich sborovny jde vidět, že ti lidi vážně táhnou za jeden provaz, chválí se, podporujou....u nás je problém nejspíš ta soutěž. Za každou cenu co nejvíc věcí i bodů, to s Vámi souhlasím.Doufejme, že až nastane 1.9., tak se to tu trochu uvolní.
Ke kvalitě dokumentů bychom mohly vést nekonečné debaty - třeba jestli omalovánky stažené z netu ano či ne, podle mého ten, kdo dokáže do sborovny vložit dokument, si také dokáže omalovánku vygooglovat...ale to je fuk. Sto lidí, sto chutí. Za sebe si upřímně přeju, ať už je tahle soutěž u konce
 L.K.
     L.K.
  
    
   Reagovat | Alena Vávrová | (11.08.2010 15:45 - nepřečtený)
 Reagovat | Alena Vávrová | (11.08.2010 15:45 - nepřečtený)
Mluvíte mi z celého srdce. Zrovna tak se těším, až bude po soutěži. Možná to pomohlo, že sem chodí dost lidí, ale ti, co tu jsou jenom kvůli cenám, tak stejně odpadnou. Těším se, jak budu u nás ve sborovně doporučovat Sborovnu.cz - plánuju na nástěnku upozorňování na zajímavosti.
A doufám, že tu taky časem bude nějaké fórum jako u Slováků, uvítala bych zajímavé odkazy - je překvapující, na co člověk narazí, a ještě překvapivější, na co dostane tip.
 Reagovat | Stanislav Novák | (18.08.2010 17:14 - nepřečtený)
 Reagovat | Stanislav Novák | (18.08.2010 17:14 - nepřečtený)
Přidám pohled z druhé strany: Jsem za soutěž rád - díky ní jsem se do sborovny dostal, jsem soutěživý typ. Zalíbilo se mi tady a vytvářet výukové materiály mě baví - mám tu spoustu inspirace. (Nikdy neříkej nikdy, ale asi po soutěži jen tak neodpadnu, protože význam sborovny je v něčem úplně jiném
 A myslím, že to nebude jen můj případ.
 A myslím, že to nebude jen můj případ. Mrzí mě ale průběh soutěže. Sám se snažím hrát fér, ale u některých zdejších autorů si tak jistý nejsem. Nezdá se ale, že by na to někdo dohlížel. Z tohoto hlediska bude konec soutěže přínosem - snad se zde tak často nebudou objevovat 'materiály,' které sem soutěžící nahrávají evidentně pouze kvůli ratingu - kvantita na úkor kvality a ještě se domluvit s kolegou či kolegyní ze školy.
SN
 Reagovat | Helmut Harzer | (24.08.2010 16:15 - nepřečtený)
 Reagovat | Helmut Harzer | (24.08.2010 16:15 - nepřečtený)
Abychom nedopadli tak jako Slováci, že tu budeme řešit, jak se dostat přes 2000 omalovánek, diplomů a pochvalných listů na bůhvíco ke kvalitním a inspirativním materiálům. Mám za to, že dnes už podobný typ materiálu zvládne každý průměrný učitel na běžné české škole. Skoro mi to připadá, že se tu řada lidí chytá na líbivý obal, a když si materiál otevřou, zjistí, že si autor nedal práci, aby ho po sobě přečetl, nebo jen opsal učebnici. Soutěž měla zřejmě přilákat co nejvíce autorů a to se snad povedlo. Snad až skončí a bude to jen o ochotě se podělit o nápad nebo pomoci, tak se oddělí "zrno od plev"
Souhlasím s názorem, že méně je mnohdy více. Portál RVP je v tomhle směru o 3 světelné roky dál.
 Přidat komentář
Přidat komentář
 
					Učitel: Lucie KozelskáVíce  
 
		
				
					Předmět:  Český jazyk	
	
					Ročník:  4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ	
				
					Autor:  Lucie Kozelská	
	
					Typ dokumentu:  Učebný materiál	
	
					
					Vytvořené dne:  26.07.2010 21:17
	
					Formát souboru:  
					Velikost:  25 kB 
	
				
	
					Jazyk:   Čeština
 Čeština
						
					
				
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
        Autor nepřidal žádné související dokumenty.
        
        
    
 
				Podobné dokumenty
			
				Český jazyk
				4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ
				Jindřiška Konečná		
			
		
	
			
				Český jazyk
				3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
				Andrea Chludilová		
			
		
	
			
				Český jazyk
				3. ročník ZŠ
				Alena Grossová		
			
		
	
			
				Český jazyk
				4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
				Renata Balejová		
			
		
	
			
				Český jazyk
				5. ročník ZŠ
				Eva Macháčková		
			
		
	
 
					


 
                    				 
  
  
  
  Nahlásit nevhodný komentář
 Nahlásit nevhodný komentář Poslat zprávu
 Poslat zprávu 
 


 
 


Takové možnosti jsme neměli, proto jen podporuji ty, kteří mají zájem o něco zlepšit a obohatit současné vyučování.