Ukázka výuky formou CLIL

Zpět
z
špatný
dobrý, ale ...

Popis: CLIL – Content and Language Integrated Learning – Integrovaná výuka jazyka a nejazykového předmětu. Jeden z typů dvojjazyčného vzdělávání. Cílem evropského projektu ve spolupráci s Masarykovou univerzitou v Brně je vytvoření metodických materiálů a postupů pro zavádění prvků anglického jazyka (CLIL) do všech vyučovacích předmětů na II.stupni ZŠ a v nižším stupni víceletého gymnázia.


Diskuse

přidat komentář

* Reagovat | Helmut Harzer | (20.05.2011 10:58 - nepřečtený)

Mnohem efektivnější než zavádět Clil až na druhém stupni je začít již od třetí třídy. S Clilem máme bohaté zkušenosti již několik let (seznámili jsme s touto metodou v naší partnerské škole v Mistelbachu v Rakousku asi před 5 lety) a s velkým úspěchem a zájmem dětí i rodičů ji aplikujeme standardně do ŠVP.

* Reagovat | Ludvík Zimčík | (20.05.2011 11:35 - nepřečtený)

Souhlasím, na prvním stupni to děláme také tak několik let. Ukázka je z grantu, který takto nastavila Masarykova univerzita, my jen plníme zadání.


*Přidat komentář

Učitel: Ludvík ZimčíkVíce 

Předmět: Dějepis
Ročník: 8. ročník ZŠ

Autor: Ludvík Zimčík
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvořené dne: 20.05.2011 08:56
Formát souboru: htm
Velikost: 41 kB

Licence:

Jazyk: Čeština Čeština

  Podrobně  

Historie dokumentu

Od tohoto autora

Související dokumenty

Autor nepřidal žádné související dokumenty.

Podobné dokumenty

Český jazyk 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Alena Rakoušová
Anglický jazyk, Francouzský jazyk, Německý jazyk Nespecifikovaný Alexandra Khodlová
Český jazyk Nespecifikovaný Lenka Čápová
Dějepis, Občanská výchova Nespecifikovaný Lenka Čápová