Pč-stonožka
ZpětPopis: Stonožka - na tělíčko mohou děti napsat čísla,písmena nebo svůj vymyšlený příběh,pohádku apod.
Diskuse
přidat komentář
Reagovat | Dagmar Šimonová | (31.05.2011 17:37 - nepřečtený)
Dobrý den, paní Evo.
Omlouvám se, ale moc nerozumím Vaši reakci.
Dobrý den, paní Evo.
Omlouvám se, ale moc nerozumím Vaši reakci.
Reagovat | Eva Macháčková | (31.05.2011 18:11 - nepřečtený)
ano, vyjádřila jsem údiv nad výtvarnou hodnotou dílka
ano, vyjádřila jsem údiv nad výtvarnou hodnotou dílka
Reagovat | Dagmar Šimonová | (31.05.2011 18:26 - nepřečtený)
Výroba není náročná, ale využití je obrovské.Se stonožkami hrajeme různé hry /záleží , co mají na tělíčku/.Např. rozložíme je po celé třídě a hrajeme na detektivy.Řeknu slovo z některé stonožky a všichni hledají; tvoříme z jednotlivých slov věty; dají se využít i při Kimovkách....atd.
Myslím,že výrobky nemusí sloužit jen k výzdobě třídy,ale dají se využít i při výuce v jiných předmětech
Výroba není náročná, ale využití je obrovské.Se stonožkami hrajeme různé hry /záleží , co mají na tělíčku/.Např. rozložíme je po celé třídě a hrajeme na detektivy.Řeknu slovo z některé stonožky a všichni hledají; tvoříme z jednotlivých slov věty; dají se využít i při Kimovkách....atd.
Myslím,že výrobky nemusí sloužit jen k výzdobě třídy,ale dají se využít i při výuce v jiných předmětech
Reagovat | Eva Macháčková | (31.05.2011 18:34 - nepřečtený)
souhlasím, ale vzhledem k tomu, že stonožku vyrábějí žáci, jak uvádíte, výsledný výrobek v tomto případě má nulovou výtvarnou hodnotu
souhlasím, ale vzhledem k tomu, že stonožku vyrábějí žáci, jak uvádíte, výsledný výrobek v tomto případě má nulovou výtvarnou hodnotu
Reagovat | Marie Schallenbergerová | (31.05.2011 18:56 - nepřečtený)
Hmmm...mám takový dojem, že o tom to snad je - o výrobě a práci dětí - nápad je učitelův...a to evidentně je...na rozdíl od mnohých jiných "nápadů"...
Hmmm...mám takový dojem, že o tom to snad je - o výrobě a práci dětí - nápad je učitelův...a to evidentně je...na rozdíl od mnohých jiných "nápadů"...
Reagovat | Dagmar Šimonová | (31.05.2011 19:04 - nepřečtený)
Paní Marie, děkuji za Váš názor.
Myslím,že jsme ve virtuální knihovně a každý má možnost vybrat si, co se mu líbí, co potřebuje.Jako v každé jiné knihovně
Paní Marie, děkuji za Váš názor.
Myslím,že jsme ve virtuální knihovně a každý má možnost vybrat si, co se mu líbí, co potřebuje.Jako v každé jiné knihovně
Reagovat | Lenka Syrová | (31.05.2011 19:17 - nepřečtený)
Paní Dagmar, mohla byste třeba do popisu výrobku (přímo do dokumentu Word) vložit náměty pro práci učitele s touto pomůckou? Myslím, že by to bylo přínosné. Učitel si pak stáhne nejen obrázek (hotový výrobek) se šablonou, ale také rady, co vše se dá s touto stonožkou dělat přímo ve vyučovacím procesu.
Je vidět, že ty náměty máte, tak proč je nepoužít i pro inspiraci ostatních?
Paní Dagmar, mohla byste třeba do popisu výrobku (přímo do dokumentu Word) vložit náměty pro práci učitele s touto pomůckou? Myslím, že by to bylo přínosné. Učitel si pak stáhne nejen obrázek (hotový výrobek) se šablonou, ale také rady, co vše se dá s touto stonožkou dělat přímo ve vyučovacím procesu.
Je vidět, že ty náměty máte, tak proč je nepoužít i pro inspiraci ostatních?
Přidat komentář
Učitel: Dagmar ŠimonováVíce
Předmět: Praktické činnosti
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Dagmar Šimonová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvořené dne: 31.05.2011 13:08
Formát souboru:
Velikost: 4967 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Pracovní výchova, Praktické činnosti
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Jaromíra Regentová
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jaromíra Regentová
Praktické činnosti, Výtvarná výchova
1. ročník ZŠ
Dagmar Večerková
Informatika
5. ročník ZŠ
Marta Kopecká
Informatika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Marta Kopecká
to snad není ani pravda!