Ukázka výuky formou CLIL
ZpětPopis: CLIL – Content and Language Integrated Learning – Integrovaná výuka jazyka a nejazykového předmětu. Jeden z typů dvojjazyčného vzdělávání. Cílem evropského projektu ve spolupráci s Masarykovou univerzitou v Brně je vytvoření metodických materiálů a postupů pro zavádění prvků anglického jazyka (CLIL) do všech vyučovacích předmětů na II.stupni ZŠ a v nižším stupni víceletého gymnázia.
Diskuse
přidat komentář
Reagovat | Ludvík Zimčík | (20.05.2011 11:35 - nepřečtený)
Souhlasím, na prvním stupni to děláme také tak několik let. Ukázka je z grantu, který takto nastavila Masarykova univerzita, my jen plníme zadání.
Souhlasím, na prvním stupni to děláme také tak několik let. Ukázka je z grantu, který takto nastavila Masarykova univerzita, my jen plníme zadání.
Přidat komentář
Učitel: Ludvík ZimčíkVíce
Předmět: Dějepis
Ročník: 8. ročník ZŠ
Autor: Ludvík Zimčík
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvořené dne: 20.05.2011 08:56
Formát souboru:
Velikost: 41 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Český jazyk
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Alena Rakoušová
Anglický jazyk, Francouzský jazyk, Německý jazyk
Nespecifikovaný
Alexandra Khodlová
Český jazyk
Nespecifikovaný
Lenka Reichlová
Český jazyk
Nespecifikovaný
Lenka Čápová
Dějepis, Občanská výchova
Nespecifikovaný
Lenka Čápová
Mnohem efektivnější než zavádět Clil až na druhém stupni je začít již od třetí třídy. S Clilem máme bohaté zkušenosti již několik let (seznámili jsme s touto metodou v naší partnerské škole v Mistelbachu v Rakousku asi před 5 lety) a s velkým úspěchem a zájmem dětí i rodičů ji aplikujeme standardně do ŠVP.