Dramatizace pohádky tři prasátka- mnoho postav, jednoduché texty- k tomu možnost zpívání písně Tři čuníci
ZpětPopis:
Učitel: Lenka ReichlováVíce
Předmět: Český jazyk, Dramatická výchova
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Autor: Lenka Reichlová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvořené dne: 09.04.2011 16:03
Formát souboru:
Velikost: 33 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika, Praktické činnosti
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk, Dramatická výchova, Výtvarná výchova
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ
Naděžda Vlasáková
nespecifikovaný
předškolská příprava
Lenka Preisová
Matematika
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Český jazyk, Dramatická výchova, Pracovní výchova, Výtvarná výchova
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Zuzana Luňáčková
Výtvarná výchova
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Ludmila Jakubová
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Český jazyk, Dramatická výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Lenka Valnohová
Český jazyk, Matematika, Prvouka
3. ročník ZŠ
Andrea Chludilová
Český jazyk
5. ročník ZŠ
Ludmila Jakubová
Výtvarná výchova
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Ludmila Jakubová
Matematika
8. ročník ZŠ
Stanislav Novák
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Praktické činnosti, Výtvarná výchova
4. ročník ZŠ
Dagmar Večerková
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Lucie Kozelská
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Ludmila Jakubová
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
nespecifikovaný
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Pracovní výchova, Praktické činnosti
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jaromíra Regentová
Český jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Fyzika
7. ročník ZŠ
Lenka Cahová
Fyzika
7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ
Markéta Vlková
Fyzika
7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ
Eva Trávníčková
Matematika
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Dobrý den. Moc děkuji za námět na vystoupení. Jen mě moc mrzí, že jsou v textu gramatické chyby (zejména shoda podmětu s přísudkem). Myslím si, že v učitelských stránkách je to ostuda.