Sčítání a odčítání lomených výrazů
ZpětPopis: K upevnění postupu výpočtu mohou posloužit následující pyramidy. Lze využít již připravené pyramidy, vytisknout, zalaminovat a nechat žáky pyramidy postavit (viz. foto). Stejně tak je možné využít připojená prázdná schémata, určit výrazy v základně – do vyšších pater budou žáci zaznamenávat výsledky sčítání nebo odčítání.
Učitel: Stanislav NovákVíce
Předmět: Matematika
Ročník: 9. ročník ZŠ
Autor: Stanislav Novák
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvořené dne: 05.04.2011 07:13
Formát souboru:
Velikost: 199 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
8. ročník ZŠ
Zdeňka Šetková
Matematika
9. ročník ZŠ
Zdeňka Šetková
Matematika
9. ročník ZŠ
Dana Kalousková
Matematika
9. ročník ZŠ
Dana Kalousková
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
1. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Matematika
1. ročník ZŠ
Hana Hejdová
Matematika
4. ročník ZŠ
Lenka Syrová
Matematika
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Matematika
5. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ
Martina Skalová
Matematika
1. ročník ZŠ
Marcela Blumensteinová
Matematika
2. ročník ZŠ
Naděžda Stefanová
Matematika
2. ročník ZŠ
Naděžda Stefanová
Anglický jazyk, Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Pěkné a hodnotím