/ Dagmar Šimonová / 2.ročník ČJ,M,PRV, PČ, VV, projekty / PČ + VV / Pč-stonožka

Pč-stonožka

Zpět
předcházející náhled
následující náhled
z 2
špatný
dobrý, ale ...

Popis: Stonožka - na tělíčko mohou děti napsat čísla,písmena nebo svůj vymyšlený příběh,pohádku apod.


Diskuse

přidat komentář

* Reagovat | Eva Macháčková | (31.05.2011 14:58 - nepřečtený)

to snad není ani pravda!

* Reagovat | Dagmar Šimonová | (31.05.2011 17:37 - nepřečtený)

Dobrý den, paní Evo.
Omlouvám se, ale moc nerozumím Vaši reakci.

* Reagovat | Eva Macháčková | (31.05.2011 18:11 - nepřečtený)

ano, vyjádřila jsem údiv nad výtvarnou hodnotou dílka

* Reagovat | Dagmar Šimonová | (31.05.2011 18:26 - nepřečtený)

Výroba není náročná, ale využití je obrovské.Se stonožkami hrajeme různé hry /záleží , co mají na tělíčku/.Např. rozložíme je po celé třídě a hrajeme na detektivy.Řeknu slovo z některé stonožky a všichni hledají; tvoříme z jednotlivých slov věty; dají se využít i při Kimovkách....atd.
Myslím,že výrobky nemusí sloužit jen k výzdobě třídy,ale dají se využít i při výuce v jiných předmětech

* Reagovat | Eva Macháčková | (31.05.2011 18:34 - nepřečtený)

souhlasím, ale vzhledem k tomu, že stonožku vyrábějí žáci, jak uvádíte, výsledný výrobek v tomto případě má nulovou výtvarnou hodnotu

* Reagovat | Marie Schallenbergerová | (31.05.2011 18:56 - nepřečtený)

Hmmm...mám takový dojem, že o tom to snad je - o výrobě a práci dětí - nápad je učitelův...a to evidentně je...na rozdíl od mnohých jiných "nápadů"...

* Reagovat | Dagmar Šimonová | (31.05.2011 19:04 - nepřečtený)

Paní Marie, děkuji za Váš názor.

Myslím,že jsme ve virtuální knihovně a každý má možnost vybrat si, co se mu líbí, co potřebuje.Jako v každé jiné knihovně

* Reagovat | Lenka Syrová | (31.05.2011 19:17 - nepřečtený)

Paní Dagmar, mohla byste třeba do popisu výrobku (přímo do dokumentu Word) vložit náměty pro práci učitele s touto pomůckou? Myslím, že by to bylo přínosné. Učitel si pak stáhne nejen obrázek (hotový výrobek) se šablonou, ale také rady, co vše se dá s touto stonožkou dělat přímo ve vyučovacím procesu.
Je vidět, že ty náměty máte, tak proč je nepoužít i pro inspiraci ostatních?


*Přidat komentář

Učitel: Dagmar ŠimonováVíce 

Předmět: Praktické činnosti
Ročník: 2. ročník ZŠ

Autor: Dagmar Šimonová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvořené dne: 31.05.2011 13:08
Formát souboru: doc
Velikost: 4967 kB

Licence:

Jazyk: Čeština Čeština

  Podrobně  

Historie dokumentu

Od tohoto autora

Související dokumenty

Autor nepřidal žádné související dokumenty.

Podobné dokumenty

Praktické činnosti 1. ročník ZŠ Marie Miklasová
Praktické činnosti 2. ročník ZŠ Dagmar Šimonová
Praktické činnosti, Výtvarná výchova 1. ročník ZŠ Dagmar Večerková
Praktické činnosti 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ Jana Homolková
Praktické činnosti 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Marie Miklasová
Praktické činnosti 5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ Eva Bakalíková
Pracovní výchova, Praktické činnosti 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Jaromíra Regentová
Praktické činnosti, Výtvarná výchova 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Hana Bošková
Informatika 4. ročník ZŠ Marta Kopecká
Informatika 5. ročník ZŠ Marta Kopecká
Matematika 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Eva Macháčková
Informatika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Marta Kopecká
Informatika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Marta Kopecká
Matematika 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Jaromíra Regentová
Matematika, Vlastivěda 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Alena Rakoušová
Matematika 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Jaromíra Regentová
Informatika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Marta Kopecká