OPAKOVÁNÍ násobilky č 2

Popis: PL v nměnž žáci řeší příklady násobení na základě odečtu sloupkového grafu; určí počet, určí pojem nejvíce, nejméně, o kolik více; pro šikovné žáky hledání správného stínu
Diskuse
přidat komentář
Lenko, ani mne nenapadlo, že bych do barvy mohla skrýt nějaký matematický "chytáček" . . . Použila jsem ji pouze pro zpestření grafického znázornění. Nicméně Vaše otázka je pro mne určitou motivací pro další úkoly. tak dnes podruhé díky.
E.

Evo, myslím, že do matematiky takové zpestření nepatří, protože je zavádějící. Ale v realitě je to asi stejně jedno, málokdo tiskne materiály pro děti na barevných tiskárnách. Jinak je to samozřejmě zajímavá a pěkná úloha.


Učitel: Eva MacháčkováVíce
Předmět: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Eva Macháčková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvořené dne: 03.11.2010 17:27
Formát souboru:
Velikost: 68 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ
Pavla Sýkorová
Matematika
4. ročník ZŠ
Lenka Kempná
Český jazyk
4. ročník ZŠ
Lenka Syrová
Matematika
7. ročník ZŠ
Jana Petrů
Český jazyk, Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Renata Balejová
Evo,
co představuje zelená obálka?
Díky Lenka