Příroda živá a nežiivá
ZpětPopis: PL na téma živá a neživá příroda, jednoduché vysvětlení, dělení přírodnin. Vhpdné i pro ZŠ praktickou.
Učitel: Jiřina KalouskováVíce
Předmět: Prvouka, Přírodověda
Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Autor: Jiřina Kalousková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvořené dne: 06.08.2010 20:58
Formát souboru:
Velikost: 191 kB
Jazyk: Čeština
Historie dokumentu
Od tohoto autora
Související dokumenty
Autor nepřidal žádné související dokumenty.
Podobné dokumenty
Prvouka, Přírodopis, Přírodověda
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Prvouka
1. ročník ZŠ
Marie Miklasová
Prvouka
1. ročník ZŠ
Marie Miklasová
Prvouka, Přírodověda
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Marta Maršíková
Prvouka, Přírodopis, Přírodověda
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ
Jana Olžbutová
Prvouka
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Prvouka
3. ročník ZŠ
Lenka Chmelířová
Prvouka
2. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Prvouka
1. ročník ZŠ
Marie Jelínková
Přírodověda
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Jiřina Kalousková
Prvouka
3. ročník ZŠ
Hana Hlaváčová
Prvouka
3. ročník ZŠ
Alena Grossová
Prvouka
3. ročník ZŠ
Hana Hlaváčová
Prvouka
3. ročník ZŠ
Hana Bošková
Prvouka, Přírodověda
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Jiřina Kalousková
Praktické činnosti, Prvouka, Výtvarná výchova
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Taťána Tomešová
Matematika
1. ročník ZŠ
Barbora Charvátová
Matematika
1. ročník ZŠ
Eva Macháčková
Prvouka
1. ročník ZŠ
Hana Bošková
Informatika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Marta Kopecká
nespecifikovaný
1. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Hana Bošková
Anglický jazyk
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jolana Pavlasová
Přírodověda
4. ročník ZŠ
Ivana Žitková
Prvouka
2. ročník ZŠ
Markéta Šnorová
To si opravdu tak nevěříte, že vám musí zvyšovat rating kolegyně ze školy? Tohle je podle vás čestný boj? Zajímalo by mě, jak vedete děti k fair play...ano, táhnout za jeden provaz, ale v tomto případě mám spíš pocit,že někdo tady manipuluje s ratingem Nevím, co si o téhle soutěži mám myslet.